Om de veiligheid van onze medewerkers alsook onze klanten te garanderen, werken wij in onze service centers van Antwerpen Noorderlaan, Hasselt, Sint-Martens-Latem en Namen Erpent, uitsluitend via afspraak voor herstellingen. Volg de instructies om in de dichtstbijzijnde service locatie een afspraak te boeken.
ONZE VEILIGHEIDSMAATREGELEN
- Kom niet langs als je je ziek voelt of als je in quarantaine bent geplaatst.
- Het dragen van een mondmasker is verplicht.
- Kom alleen en op afspraak.
- Hou steeds 1,5 meter afstand, volg de aangebrachte markeringen en blijf achter de plexi schermen.
- Je kan niet wachten op je herstelling.
- Je kunt enkel betalen via bancontact of kredietkaart. Cash wordt geweigerd.
Wanneer je je iPhone aanbiedt in één van onze service ateliers (Antwerpen Noorderlaan, Gent, Sint-Martens-Latem, Hasselt of Leuven) bedraagt de normale hersteltermijn 6 werkdagen.
De precieze hersteltermijn is bovendien afhankelijk van volgende zaken:
- Hoe lang het duurt vooraleer we het probleem kunnen vaststellen.
- De beschikbaarheid van gegevens zoals paswoorden.
- De leveringstermijn van Apple onderdelen.
- Hoe lang het duurt vooraleer je het bestek goedkeurt (bij een herstelling buiten garantie).
Noot: de ‘Find My iPhone’ functie dient vooraf uitgeschakeld te worden!
Opgelet: als de herstelling van je iPhone onder een vervangingsprogramma valt, kan de hersteltermijn oplopen tot 12 werkdagen.