Switch is een Apple Premium Reseller en een erkende Apple Service Provider. Bijgevolg staat Switch in voor alle herstellingen van Apple toestellen, ongeacht de plaats van aankoop. Wel is het noodzakelijk om altijd je aankoopfactuur voor te leggen als je een herstelling onder garantie wenst.
Bijzonderheden met betrekking tot iPhone herstellingen
Switch kan in bepaalde gevallen weigeren om je iPhone te herstellen:
- Als de iPhone eerder door een niet-geautoriseerde Apple hersteller werd geopend of hersteld.
- Als het om een ‘refurbished’ iPhone gaat. Neem in dat geval contact op met het verkooppunt waar je de iPhone aangekocht hebt.
- Als je de iPhone via een kortingssite hebt aangekocht. Je neemt dan best contact op met de site in kwestie.
Switch mag in een specifiek geval je iPhone niet - onder garantie - herstellen:
Als je je iPhone hebt aangekocht via een telecom operator (Proximus, Orange, Telenet, ...), dan dien je je iPhone gedurende het tweede jaar van je garantietermijn daar aan te bieden voor herstelling of vervanging.
Zolang het eerste jaar van je garantietermijn nog niet verstreken is, kan je wel terecht bij Switch.
Bijzonderheden omtrent iOS accessoires
In bepaalde gevallen worden iOS accessoires niet onder garantie omgeruild door Switch:
- Als het iOS accessoire niet bij Switch werd aangekocht.
- Als het iOS accessoire (vb: Apple oordopjes, USB-Lightning kabel, USB-Dock Connector kabel, USB stroomadapter, …) meegeleverd werd bij een iPhone, iPad of iPod die niet bij Switch werd aangekocht.
Je kan dan best contact opnemen met het winkelpunt waar je het iOS accessoire of je iPad, iPod of iPhone aangekocht hebt.
iOS accessoires die niet langer onder garantie zijn, worden noch hersteld, noch omgeruild door Switch.