Voor reparatie van je device kun je zeker bij ons terecht.
Om de veiligheid van onze medewerkers alsook onze klanten te garanderen, werken wij in onze service centers van Antwerpen Noorderlaan, Hasselt, Sint-Martens-Latem, Leuven en (Namen) Erpent, uitsluitend via afspraak voor essentiële herstellingen. Alle geplande afspraken kunnen gewoon doorgaan en nieuwe afspraken zijn mogelijk.
- Een essentiële herstelling is bv. een scherm, batterij of klavier herstelling; of de vervanging van het iOS product.
- Niet-essentiële herstellingen worden geweigerd. Deze zijn, maar niet beperkt tot, het instellen van een mail of Apple ID account, een wachtwoord opnieuw instellen of bluetooth apparaten koppelen.
Al onze andere winkels werken met het nieuwe click & collect systeem voor het afhalen van aankoop bestellingen en aanvaarden GEEN producten voor reparatie.
ONZE VEILIGHEIDSMAATREGELEN
- Kom niet langs als je je ziek voelt of als je in quarantaine bent geplaatst.
- Het dragen van een mondmasker is verplicht.
- Kom alleen en op afspraak.
- Hou steeds 1,5 meter afstand, volg de aangebrachte markeringen en blijf achter de plexi schermen.
- Je kan niet wachten op je herstelling.
- Je kunt enkel betalen via bancontact of kredietkaart. Cash wordt geweigerd.
Hoe maak ik een afspraak?
Je kunt op twee manieren een afspraak maken in één van onze vier service centers:
Via de Apple support app op je iPhone of iPad:
- Open de Apple Support app
- Kies “ontvang support”
- Kies je product en de reden voor het herstel
- Selecteer “Zoek erkende locaties”
- Selecteer uit één van onze vier servicelocaties en kies het uur
- Je afspraak is bevestigd
Via de publieke agenda van Apple:
- Surf naar deze pagina
- Kies je product alsook de reden voor het herstel
- Selecteer inleveren voor reparatie
- Inloggen via AppleID > Postcode + Aanbieder > Selecteer één van onze vier service centra
- Selecteer de gepaste dag en uur > je afspraak is bevestigd
Een afspraak met één van onze techniekers is ongeveer 20 min. Kom zeker op tijd voor jouw afspraak. Ben je te laat, dan sluiten we je afspraak en kan de afspraak niet doorgaan.
Voordat u langskomt
Maak een reservekopie van uw gegevens
Maak op uw computer of met iCloud een reservekopie van de gegevens op uw iPhone. Meer informatie over hoe u een reservekopie maakt van uw iPhone.
Voor onderhoud aan uw iOS-apparaat moet Zoek mijn iPhone tijdelijk worden uitgeschakeld. Als u Zoek mijn iPhone wilt uitschakelen, hebt u uw Apple ID en wachtwoord nodig.* Meer informatie over hoe u Zoek mijn iPhone uitschakelt.
* Supportservice door Switch is niet mogelijk als u Zoek mijn iPhone niet kunt uitschakelen. Wij hanteren dit beleid om te voorkomen dat onbevoegde personen zonder uw medeweten onderhoud uitvoeren aan uw apparaat. Als u uw Apple ID en uw wachtwoord bent vergeten, gaat u naar iForgot.