Waarom een afspraak maken?
Een afspraak maken hoeft niet. In een shop kan u het toestel inleveren zonder afspraak ter verzending naar een service HUB.
Echter, met een afspraak in een service HUB kunnen we doorgaans de scherm herstelling of batterij vervanging van een iPhone binnen het uur, voor je afwerken.
Een afspraak met één van onze technieker duurt ongeveer 20 min. Kom zeker op tijd voor jouw afspraak. Ben je te laat, dan sluiten we je afspraak en kan de afspraak niet doorgaan.
Hoe maak ik een afspraak?
Je kunt op twee manieren een afspraak maken in één van onze vier service centers:
Via de Apple support app op je iPhone of iPad:
- Open de Apple Support app
- Kies “ontvang support”
- Kies je product en de reden voor het herstel
- Selecteer “Zoek erkende locaties”
- Selecteer uit één van onze vier servicelocaties en kies het uur
- Je afspraak is bevestigd
Via de publieke agenda van Apple:
- Surf naar deze pagina
- Kies je product alsook de reden voor het herstel
- Selecteer inleveren voor reparatie
- Inloggen via AppleID > Postcode + Aanbieder > Selecteer één van onze vier service centra
- Selecteer de gepaste dag en uur > je afspraak is bevestigd
Voordat u langskomt
Maak een reservekopie van uw gegevens
Maak op uw computer of met iCloud een reservekopie van de gegevens op uw iPhone. Meer informatie over hoe u een reservekopie maakt van uw iPhone.
Voor onderhoud aan uw iOS-apparaat moet Zoek mijn iPhone tijdelijk worden uitgeschakeld. Als u Zoek mijn iPhone wilt uitschakelen, hebt u uw Apple ID en wachtwoord nodig.* Meer informatie over hoe u Zoek mijn iPhone uitschakelt.
* Supportservice door Switch is niet mogelijk als u Zoek mijn iPhone niet kunt uitschakelen. Wij hanteren dit beleid om te voorkomen dat onbevoegde personen zonder uw medeweten onderhoud uitvoeren aan uw apparaat. Als u uw Apple ID en uw wachtwoord bent vergeten, gaat u naar iForgot.