Hoe kan ik de status van mijn herstelling volgen?
Via volg service order van het serviceportaal kun je snel maar beperkt, de status van je herstelling volgen. Hiervoor heb je het service order nummer nodig en je familienaam.
Wil je meer details over jouw herstelling, dan log je best in op ons serviceportaal.
Hoe maak ik een account op jullie serviceportaal?
Als je reeds een service order nummer hebt, dan heb je ook een online service account. Deze account kun je activeren door een wachtwoord in te stellen. Klik op wachtwoord vergeten en vul het email adres in dat wordt gebruikt in je service order. Volg de instructies en je krijgt meteen meer details te zien.
Wat is de duurtijd van een herstelling?
De duurtijd van je herstelling is afhankelijk van het product en het probleem. Meer info hier.
Mijn herstelling duurt langer dan normaal, hoe komt dit?
Hier kunnen verschillende en uiteenlopende redenen voor zijn. Als je meer informatie over je herstelling wenst, dan log je best in op het serviceportaal. Via deze weg kun je ons een vraag stellen.
Is de herstelling gratis of zijn er kosten?
Als je product binnen de garantietermijn een probleem vertoont, is de herstelling meestal gratis. Valt het product buiten deze termijn of stelt een Switch technieker schade vast, dan maken wij een prijsopgave op met de kosten voor herstel of omruiling.
Wij sturen je de prijsofferte toe via mail en deze is ook zichtbaar in het serviceportaal. Wij wachten steeds op jouw beslissing voor wij verder gaan met de herstelling.
Hoe kan ik een bestek goed- of afkeuren?
Als je toestel niet langer binnen de garantietermijn valt, maken wij eerst een gedetailleerde prijsofferte op. Deze zal je per mail worden toegestuurd. Je kunt de prijsofferte ook nakijken in het serviceportaal.
Onze techniekers wachten steeds op jouw beslissing voor zij verder gaan met de herstelling.
1. Je gaat akkoord met de prijsofferte. Antwoordt op de mail of in het serviceportaal “Ik ga akkoord met prijsofferte” en het product wordt dan hersteld.
2. Je gaat niet akkoord met de prijsofferte, maar wil wel je product terug. Antwoordt op de mail of in het serviceportaal “Ik ga NIET-akkoord met prijsofferte”. Je betaalt dan € 35 incl BTW aan onderzoekskosten en krijgt je product terug.
3. Je gaat niet akkoord met de prijsofferte en wil je product niet meer terug. Antwoordt op de mail of in het serviceportaal “Ik ga NIET-akkoord met prijsofferte, recyclage OK”. Je betaalt dan geen onderzoekskosten en je product wordt milieuvriendelijk vernietigd.